Regulamin
Drodzy Klienci!
W trosce o bezpieczeństwo i zdrowie Wasze i naszych pracowników, a także w celu stałego podwyższania jakości świadczonych usług prosimy o zapoznanie się z regulaminem świadczenia usług kosmetycznych przed przystąpieniem do korzystania z naszych usług.
Postanowienia ogólne
§ 1
Salon kosmetyczny Mesange studio Edyta Szymczyk Małgorzata Szwarczewska s.c. powiązany ze stroną internetową www.mesangestudio.pl , właścicielkami firmy są Edyta Szymczyk Małgorzata Szwarczewska, NIP 8961587387; REGON 383584547
Klienci salonu Mesange studio są zobowiązani do zapoznania się z regulaminem świadczenia usług przed rozpoczęciem zabiegu oraz do przestrzegania jego postanowień.
Skorzystanie z oferty salonu Mesange studio oznacza akceptację regulaminu bez konieczności jego podpisania.
.
Godziny otwarcia
§ 2
Salon Mesange studio świadczy usługi przy ul. Wrocławskiej 91 w Kiełczowie k/ Wrocławia, w godzinach poniedziałek- piątek 10:00- 19:00 oraz w soboty 8:00-14:00. W dni świąteczne ustawowo wolne od pracy Salon jest nieczynny. Zmiany w godzinach otwarcia salonu mogą ulec zmianie z przyczyn niezależnych od nas: absencji pracownika lub losowych ( typu: brak prądu, wody, gazu).
Klienci
§ 3
-
Klientem Salonu Mesange studio może być dowolna, pełnoletnia osoba fizyczna.
-
Dopuszcza się korzystanie z Zabiegów przez osoby niepełnoletnie, powyżej 13 roku życia, za wyraźną zgodą ich rodziców, opiekuna lub przedstawiciela ustawowego. Pracownik Salonu jest uprawniony do żądania w każdym czasie przedłożenia stosownej zgody lub nawiązania połączenia z osobą uprawnioną do jej wyrażenia celem potwierdzenia wyrażenia zgody oraz do odmowy świadczenia Zabiegu, w przypadku braku zgody lub odmowy jej wyrażenia.
3. Udostępnienie danych osobowych przez Klientów Salonu Mesange studio jest równoznaczne ze zgodą na przetwarzanie danych zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych
(RODO) z dnia 27 kwietnia 2016 r. Salon nie będzie przekazywał tych danych innym instytucjom, firmom i osobom.
Pracownicy, higiena i bezpieczeństwo pracy
§ 4
-
Pracownicy są odpowiednio przeszkoleni do pracy na zajmowanym przez nich stanowisku, jak również posiadają wszelkie wymagane certyfikaty, atesty i zezwolenia na pracę w charakterze odpowiadającym ich stanowisku.
-
Pracownik przez przystąpieniem do Zabiegu, obowiązany jest sprawdzić stan swojego stanowiska pracy i zadbania o posiadanie zapasu materiałów jednorazowych i ochronnych oraz wysterylizowanych narzędzi.
-
Pracownik przed przystąpieniem do Zabiegu, jest obowiązany do dokonania dezynfekcji stanowiska, rąk i przedramion do wysokości łokci oraz narzędzi wielokrotnego użytku. Te same czynności pracownik wykonuje w czasie zabiegu, jeśli przerywa jego ciągłość oraz po zakończeniu Zabiegu.
-
Pracownicy Salonu zobowiązani są utrzymać dłonie i paznokcie w takim stanie, aby zminimalizować ryzyko zadrapań i skaleczeń.
-
Pracownicy Salonu są zobowiązani do upięcia włosów, tak by zminimalizować ryzyko przedostania się ich w obszar wykonywania Zabiegu.
-
Pracownicy mają obowiązek po zabiegu poddać do dezynfekcji oraz sterylizacji narzędzia kosmetyczne wielokrotnego użytku zgodnie z instrukcją. Stoły, blaty, fotele, podłogi dezynfekowane są środkami do dezynfekcji powierzchni o szerokim spektrum działania.
-
Pracownik, w przypadku zranienia podczas zabiegu ma obowiązek przerwać zabieg, umyć, zdezynfekować i zabezpieczyć opatrunkiem zranione miejsce.
-
Pracownicy z sączącymi się zmianami oraz skaleczeniami na rękach niedającymi się właściwie zabezpieczyć są wyłączeni od świadczenia usług kosmetycznych do czasu wyleczenia.
-
Pracownicy są zobowiązani do systematycznych badań zdrowotnych w celu eliminacji wszelkich schorzeń, których obecność mogłaby narazić na utratę zdrowia klientów salonu.
-
Każdorazowo po przeprowadzonym zabiegu pracownik salonu porządkuje stanowisko pracy.
-
Pracownicy Salonu są zobowiązani do przestrzegania przepisów BHP i ppoż.
-
W salonie Mesange studio mają zastosowanie wytyczne Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2004r. w sprawie szczegółowych wymagań sanitarnych, jakim powinny odpowiadać zakłady fryzjerskie, kosmetyczne, tatuażu i odnowy biologicznej.
-
Wszelkie odstępstwa od powyższych zasad Klienci powinni niezwłocznie zgłosić właścicielowi, menedżerowi lub innemu członkowi obsługi Salonu, który prowadzi w danym momencie dyżur.
Świadczenie usług kosmetycznych
§ 5
1. Przed przystąpieniem do świadczenia usługi kosmetycznej pracownik przeprowadza z klientem wywiad w celu ustalenia czy ze względu na stan zdrowia klienta, przebyte choroby czy tryb życia nie zachodzą przeciwwskazania do przeprowadzenia zabiegu oraz w celu ustalenia zaleceń po zabiegowych.
2. Każdy klient, który ma mieć wykonany zabieg kosmetyczny musi zostać zaznajomiony z przeciwwskazaniami i ewentualnie wskazaniami do danego zabiegu. Dopiero gdy pisemnie zostanie potwierdzony brak przeciwwskazań do wykonania wybranego zabiegu, zabieg ten może zostać wykonany.
3. Klienci przed rozpoczęciem zabiegu mają obowiązek powiadomienia pracownika o wszelkich dolegliwościach mogących stanowić przeciwwskazanie do przeprowadzenia zabiegu kosmetycznego (klienci są w szczególności zobowiązani do poinformowania o: chorobach serca, używaniu rozrusznika serca, chorobach nowotworowych, stanach zapalanych w fazie ostrej, przebytej żółtaczce, ciąży lub okresie połogowym, posiadanych protezach, wkładkach domacicznych).
4. Każdorazowo gdy zabiegi nie są wykonywane w serii w odstępie 7-14 dniowym, czyli przed rozpoczęciem kolejnej serii, która następuje po okresie dłuższym niż 30 dni klient potwierdza, że nadal nie ma przeciwwskazań do wykonania danego zabiegu.
5. Jeżeli wykonywany jest nowy zabieg u klientki czy klienta, który miał wcześniej wykonywane inne zabiegi również niezbędne jest zapoznanie się z przeciwwskazaniami oraz pisemne potwierdzenie przez klientkę czy klienta braku przeciwwskazań do wykonania zabiegu.
6. Każda klientka czy klient przed rozpoczęciem zabiegu powinni zdjąć całą biżuterię.
7. Klienci zobowiązani są (powinni) poinformować pracownika o pogorszeniu swojego samopoczucia w trakcie wykonywania zabiegów.
8. Niezastosowanie się Klienta do wymagań regulaminu skutkuje wyłączeniem odpowiedzialności salonu kosmetycznego Mesange studio za przeprowadzony zabieg.
9. W razie wątpliwości co do bezpieczeństwa przeprowadzenia zabiegu pracownik ma prawo odmówić jego przeprowadzenia.
10. Salon Mesange studio nie bierze odpowiedzialności za powikłania po zabiegu lub brak pożądanych efektów zabiegu w przypadku nie stosowania się do zaleceń po zabiegowych oraz pielęgnacji domowej.
Umawianie wizyt
§ 6
Prosimy o szczegółowe planowanie swojej wizyty, spełnimy chętnie wszystkie Państwa życzenia pod warunkiem, że będziemy mieć wystarczającą ilość czasu, aby następny klient nie musiał czekać. Na wizycie wykonujemy tylko zaplanowane usługi i obsługujemy tylko zapisane osoby.
-
Klienci mają możliwość umawiania się na zabiegi osobiście w salonie kosmetycznym lub telefonicznie pod nr tel.531 884 008 lub poprzez platformę Moment.pl
-
Klienci otrzymują powiadomienie SMS-em 24godz. przed planowanym terminem wizyty. Jeśli z jakiegoś powodu, nie są Państwo w stanie przyjść na umówioną wizytę, prosimy niezwłocznie ją odwołać, jednak najpóźniej do 24 godz. przed planowaną wizytą. Anulować wizytę można poprzez SMS zwrotny z informacją na nr 531 884 008 lub poprzez platformę Moment.pl.
-
Klient, który dwukrotnie nie odwoła rezerwacji w terminie musi się liczyć z odmową kolejnych rezerwacji terminów zabiegów.
-
Na zarezerwowane zabiegi należy zgłaszać się w wyznaczonym czasie. W przypadku spóźnienia na zabieg, może nastąpić konieczność skrócenia wykonania zabiegu, przy jednoczesnym zachowaniu 100% ceny usługi.
-
W przypadku znacznego spóźnienia(powyżej 30min) Klient musi liczyć się z odmową wykonania zabiegu w danym dniu i ustalenie nowego terminu.
-
W przypadku opóźnienia zabiegu z winy pracownika gabinetu lub przedłużającej się wizyty poprzedzającego Klienta, zabieg będzie wykonany bez skracania etapów zabiegowych.
-
Salon Mesange studio zastrzega sobie prawo do odwołania zabiegu z jednoczesną zmianą terminu rezerwacji lub możliwością umówienia nowego terminu w późniejszym okresie, o czym Klienci zostaną wcześniej poinformowani. Istnieje możliwość odwołania wizyty bez gwarancji zmiany zarezerwowanego terminu na inny dzień z powodu sytuacji losowej (np. awarii elektrycznej, nagłej absencji pracownika z powodu choroby).
-
Jeżeli zmiana terminu dotyczy zabiegu w ramach karnetu/bonu podarunkowego, wtedy uznaje się przedłużenie ważności karnetu/bonu podarunkowego o ilość dni pomiędzy odwołanym zabiegiem a wyznaczonym nowym terminem zabiegu.
Płatność
§ 7
-
Klient jest obowiązany do zapłaty za wykonane usługi kosmetyczne. Cennik Zabiegów jest dostępny w Salonie oraz na stronie internetowej pod adresem: www.mesangestudio.pl oraz na platformie moment.pl
-
Za usługi świadczone w salonie Mesange studio płatności można dokonać gotówką lub kartą płatniczą.
-
Salon zastrzega sobie prawo do przeprowadzania czasowych promocji na Zabiegi świadczone w Salonie. Skorzystanie z obniżonej ceny lub promocyjnej oferty może być obwarowane odrębnymi zasadami, które zostaną podane do publicznej wiadomości. Z tytułu promocji Klientom, którzy ponieśli pełną cenę Zabiegu nie przysługują żadne roszczenia.
-
W Salonie dostępne są także pakiety oraz bony upominkowe (vouchery) płatne z góry, uprawniające do skorzystania z określonej liczby zabiegów w określonym czasie.
-
Zakupione usługi i towary nie podlegają zwrotowi.
-
Ceny zawarte w cenniku dostępnym w salonie, na stronie internetowej oraz platformie moment.pl nie stanowią oferty handlowej i mogą ulec zmianie.
Rezerwacja usług i zadatków
§ 8
1. Salon kosmetyczny Mesange studio zastrzega sobie prawo do pobierania Zadatków na poczet usług kosmetycznych. Kwota Zadatku jest uzależniona od wykonywanego zabiegu. Aktualna informacja o wysokości Zadatku za usługi kosmetyczne jest dostępna ma stronie internetowej www.mesangestudio.pl, na portalach społecznościowych, na platformie Moment.pl oraz pod numerem tel. 531 884 008.
2. Zadatek na poczet usługi kosmetycznej można wpłacić w salonie Mesange studio przy ul. Wrocławskiej 91 w Kiełczowie w godzinach pracy salonu w formie gotówki lub kartą płatniczą. Klient wówczas otrzymuje paragon za wpłacony zadatek lub/i potwierdzenie wpłaty zadatku.
3. Zadatek na poczet usługi kosmetycznej można dokonać w formie przelewu bankowego na wskazane poniżej dane rachunku bankowego:
Numer konta: 87 9884 1021 2003 0303 0084 0001
Odbiorca: Masenge studio Edyta Szymczyk Małgorzata Szwarczewska s.c.
Tytuł przelewu: ZADATEK, JAKA USŁUGA , DATA WYKONANIA USŁUGI, IMIĘ I NAZWISKO OSOBY, KTÓRA BĘDZIE REALIZOWAŁA ZADATEK
4. Kwota wpłacanego zadatku odliczana będzie od kwoty ostatecznego rachunku w dniu realizacji usługi. Klient dopłaca różnicę po wykonaniu usługi w formie gotówki/karty płatniczej. Wówczas otrzymuje paragon na dopłacaną kwotę za usługę.
5. Zadatek jest bezzwrotny i stanowi rekompensatę za zarezerwowany czas.
6. Wpłacony zadatek jest formą potwierdzenia rezerwacji danego terminu.
Sprzedaż Bonów Upominkowych(Voucher)/ karnetów oraz ich wykorzystanie
§ 9
1. Bony upominkowe sprzedawane są w formie eleganckiego zaproszenia zapakowanego w kopertę i są dostępne w ciągłej sprzedaży na dowolnie wybrany zabieg lub określoną kwotę.
2. Bony upominkowe / karnety można nabyć osobiście w salonie Mesange studio przy ul. Wrocławska 91, 55-093 w Kiełczowie lub dopuszcza się możliwość wysłania bonu upominkowego, karnetu na wskazany adres za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej, za dodatkową opłatą wg. cennika operatora.
3. Bon upominkowy/ karnet upoważnia do skorzystania z usług w salonie Mesange studio zgodnie z obowiązującym cennikiem i wartością posiadanego bonu/ karnetu.
4. Bony upominkowe/karnety są ważne przez okres 12 miesięcy od daty ich zakupu (lub w wyjątkowych sytuacjach zgodnie z datą ważności wpisaną na bonie/karnecie) – w tym okresie należy wykorzystać wykupione zabiegi. Po upływie terminu ważność bonu/karnetu zostaje utracona.
5.Bony/karnety można wykorzystać podczas jednej lub kilku wizyt w zależności od wykupionych usług.
6.Osoba obdarowana zobowiązana jest do wcześniejszej rezerwacji terminu wizyty pod nr tel.: 531 884 008. Przy dokonywaniu rezerwacji prosimy o poinformowanie recepcji, że formą płatności za umawiany zabieg będzie bon upominkowy/karnet.
7. W razie braku anulowania rezerwacji drogą telefoniczną lub osobiście na 24h przed umówioną wizytą, bon upominkowy/karnet uznany zostaje za zrealizowany.
8. Odwołanie zabiegu może nastąpić poprzez powiadomienie telefoniczne lub SMS. Próba połączenia telefonicznego musi być skuteczna, tzn. odebrane połączenie telefoniczne przez pracownika salonu lub otrzymany sms na numer 531 884 008.
9. Bon/karnet nie podlega zwrotowi ani wymianie na gotówkę. Nie ma również możliwości wydawania reszty w gotówce z bonów, które opiewają na kwotę wyższą niż wartość wykorzystanych usług.
10. Zgodnie z życzeniem osoba obdarowana może dopłacić do bonu jeżeli wartość usług, z których chce skorzystać opiewa na kwotę wyższą niż jego wartość.
11. Płatności bonem/karnetem nie można łączyć z promocjami i rabatami.
12. Bony/karnety imienne mogą być przeniesione na inną osobę.
13. Zaproszenia na wybrane usługi lub pakiety usług można wymienić na inne usługi z oferty Salonu, wyłączając zabiegi z zakresu Medycyny Estetycznej wykonywane przez lekarzy.
14.W przypadku utraty lub zniszczenia bonu/karnetu, salon Mesange Studio nie ponosi odpowiedzialności ani nie rekompensuje straty spowodowanej zaistniałą sytuacją.
15. Integralną częścią bonów/karnetów jest niniejszy Regulamin. Podczas składania zamówienia Kupujący oświadcza, iż zapoznał się z jego treścią i akceptuje go w całości.
Reklamacje
§ 10
1. Klienci powinni zgłaszać reklamacje niezwłocznie po wystąpieniu niepożądanych objawów, nie później niż w terminie 3 dni od daty wykonania Zabiegu.
2. Wszelkie reklamacje należy składać na recepcji salonu osobiście. Dopuszcza się złożenie reklamacji listem poleconym na adres: Mesange studio Edyta Szymczyk Małgorzata Szwarczewska s.c. ul. Wrocławska 91, 55-093 Kiełczów. Podstawą do złożenia reklamacji jest dostarczenie dowodu zakupu w postaci oryginału paragonu fiskalnego lub innego dowodu zapłaty za usługi (potwierdzenie przelewu, wydruk za płatność kartą, potwierdzenie przez pracownika gabinetu sprzedaży usługi czy towaru) oraz dokumentacji zdjęciowej.
3.Rozpatrzenie reklamacji odbywa się w okresie do 14 dni od daty wpływu reklamacji do salonu.
4.W przypadku uznania reklamacji Salon dokona zwrotu ceny Zabiegu Klientowi i umożliwi mu skorzystanie z nieodpłatnego Zabiegu korygującego. Salon może zaproponować dodatkowe korzyści w ramach zadośćuczynienia.
5. W przypadku odmowy uznania reklamacji Klientowi przysługuje prawo do odwołania się od tej decyzji w terminie 14 dni. W postępowaniu odwoławczym powyższe postanowienia stosuje się odpowiednio przepisy Kodeksu Cywilnego.
6. W przypadku kwestionowania Zabiegu zaraz po jego wykonaniu, Klient nie jest zwolniony z zapłaty za wykonaną usługę – w przypadku zasadności jego żądań ewentualny zwrot zostanie dokonany w pełnej wysokości. Salon zastrzega sobie jednak możliwość zwolnienia Klienta z opłaty w przypadku oczywiście zasadnych podstaw reklamacji.
Pozostałe postanowienia
§ 11
1.Na terenie całego salonu kosmetycznego Mesange studio obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu i spożywania napojów alkoholowych oraz wszelkiego rodzaju używek odurzających.
2.Niedopuszczalne jest wprowadzanie zwierząt na teren salonu kosmetycznego.
3.Salon Mesange studio nie ponosi odpowiedzialności za dzieci pozostawione bez opieki.
4.Za uszkodzenia bądź zniszczenia dokonane przez dzieci lub młodzież odpowiedzialność ponoszą rodzice bądź ich prawni opiekunowie.
5.Klientka czy klient ponosi odpowiedzialność finansową za świadome uszkodzenie bądź zniszczenie wyposażenia salonu kosmetycznego.
6.Salon nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy wartościowe pozostawione poza wyznaczonym miejscem do przechowania bez nadzoru.
7.Wszystkie osoby znajdujące się na terenie salonu Mesange studio Edyta Szymczyk Małgorzata Szwarczewska s.c. są zobowiązane przestrzegać niniejszego regulaminu i stosować się do sugestii pracowników.
8.W sprawach nieuregulowanych w regulaminie rozstrzygają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.
Postanowienia końcowe
§ 12
-
Każdy Klient ma prawo wglądu do regulaminu, cennika i certyfikatów na jakie powołuje się Salon lub Pracownicy.
-
Salon zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie. Nowe postanowienia są wiążące od momentu ich opublikowania w Salonie. Do rezerwacji i Zabiegów wykonanych przed zmianą stosuje się postanowienia dotychczasowe.
-
Wszelkie spory wynikające ze świadczonych usług kosmetycznych winny być w pierwszej kolejności rozwiązywane polubownie.
-
Niniejszy regulamin obowiązuje od 01.06.2019 r
